Noen tanker rundt fremtiden i Quebec

Siden jeg har besøkt brønner QEC har i Quebec vil jeg være klar på hvor naturskjønt det er i Lowlands. Jeg ville heller ikke hatt brønner på eiendommen om jeg bodde der.

Men! Det er også mye skog der og typisk en grusvei inn et stykke i skogen hvor brønner ligger. Så en kan i minste fall tro at der skulle være mulig å utvinne.

Så hvilke muligheter ser jeg? Kanskje en delt sak hvor noe erstatning og noen brønner? Det er en mulighet for å bevare det vakre landskapet.

Ellers er det vel slik nå at de kan starte pilot, men det er vel heller trolig det blir forhandlinger om erstatning og eller start av boring. At det enten blir en stor erstatning eller utvinning er det jeg tror som mest trolig etter forrige melding.

Alle interesserte bør absolutt lese de øverste blogginnleggene jeg har lagt tilgjengelig på toppen. De er ikke oppdatert for aksjeantall og dollarkurs men alle kan gjøre seg opp en mening for de store verdiene som QEC har.

Jeg håper på erstatning på en god del $CAD, vil tro en del milliarder bør kunne komme.

DYOR/IMHO

PS! Lim gjerne mine innlegg som er av interesse inn på HO.

Det har vært noen besøk fra USA på bloggen, håper det er noen som er interessert i å kjøpe selskapet.